branżowe

13.04.2021
—branżowe
—2 min
Aplikacja do zbierania zgód i podpisów w działaniach offline
Partner firmy SARE, L’Occitane en Provence prowadzi skuteczne działania budujące zaangażowanie i lojalność swoich odbiorców.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—1 min
Jak zwiększyć sprzedaż o ponad 8% w branży fashion
Prawie 70% użytkowników opuszcza Twój sklep po dodaniu produktów do koszyka. Zdajesz sobie sprawę, z tego, że tracisz ponad połowę potencjalnych klientów? Dzięki narzędziom dostępnym w Revhunter uratujesz porzucone koszyki i odzyskasz znaczącą część ruchu na swojej stronie WWW. Tak samo, jak robią to już nasi Partnerzy z branży fashion.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—2 min
Od wdrożenia Google Shopping Ads, po wzrost sprzedaży o 119%, w 40 dni
Partner firmy Sales Intelligence - Mi-Sklep.com, posiada w swojej ofercie sprzęt technologiczny, m.in. z kategorii RTV i AGD, elektronikę wspierającą aktywność fizyczną, smartfony i zegarki. W gamie produktów znajduje się praktycznie cały wachlarz narzędzi marki Xiaomi.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—1 min
Sprzedaż live według autorskiego projektu marki Quiosque
Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych. Poznaj historię sprzedaży w social mediach.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—1 min
E-sklep fryzjerski w 5 dni
Prowadząc biznesy często nie myślimy o sytuacjach kryzysowych, w szczególności takich jakie mamy obecnie, które są wywołane światową pandemią COVID-19. Nikt nie przypuszczał, że wszystko co działa stacjonarnie przestanie istnieć przynajmniej na jakiś czas. Poznaj historię przeniesienia salonu fryzjerskiego do digitalu i to w zaledwie 5 dni.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—4 min
Jak połączyć e-mail i sms marketing w branży e-commerce?
Czy wiesz, że Polacy w 2020 roku na zakupy online przeznaczyli ok. 100 mld złotych? Według prognoz specjalistów z branży e-commerce wynik ten w 2021 roku wzrośnie do 120 mld złotych. Konkurencja z dnia na dzień jest coraz większa, dlatego warto dobrze się promować w sieci. Jak? Za pomocą kampanii sms i e-mail, które można…
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—3 min
Retargeting i remarketing – czym się różnią?
Retargeting i remarketing… Bardzo wielu marketerów myli te dwa pojęcia. Choć brzmią dosyć podobnie, nie oznaczają jednak takich samych działań marketingowych. Jak odróżnić retargeting od remarketingu i kiedy najlepiej zastosować poszczególne rozwiązania? Przeczytaj nasz wpis i nie popełniaj już więcej błędów!
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—6 min
Dressed for success – w jakie elementy ubrać e-mail marketing aby był skuteczny?
Jak zwracasz się do swojego klienta? Jak często do niego mówisz? Czy Twój klient Cię słucha? Uważasz, że Twoja komunikacja email marketingowa z klientem jest skuteczna?
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—1 min
Ruch w branży e-commerce w czasach COVID-19
Specjaliści Revhuntera, wzięli pod lupę kilka segmentów e-commerce, wybierając te w których dynamika zmian jest największa i przyjrzeli się statystykom, porównując kluczowe dla e-commerce wskaźniki.
przeczytaj