branżowe

29.01.2020
—branżowe
—3 min
Prezentacja zespołu Digitree Group
Jesteśmy Grupą technologiczną z 15-letnim doświadczeniem w branży digital marketingu, dlatego możemy pochwalić się działaniami w wielu ciekawych obszarach. Dzisiaj przedstawimy Wam czym zajmujemy się w ramach spółki matki w naszej Grupie Kapitałowej i jak w ujęciu praktycznym wygląda tam organizacja naszej pracy.
przeczytaj
10.01.2020
—branżowe
—4 min
Rebranding Grupy SARE efektem finalizacji strategii rozwoju w kierunku kompleksowego digitalu
Digitree Group, wspierająca klientów w zakresie marketingu internetowego, dziś generuje 50 proc. przychodów z części e-commercowej, a jeszcze do niedawna większość jej przychodów pochodziła z e-mail marketingu. Efektem rozwoju jest zmiana strategii obsługi klienta w kierunku pełnej kompleksowości digitalowej.
przeczytaj
20.12.2019
—branżowe
—2 min
Technologia w Grupie Digitree
Digitree Group tech_blog powstał, aby stać się miejscem wymiany informacji na temat technologii dla branży IT i nie tylko ;) Zapraszamy wszystkich, którzy są ciekawi tego o czym będziemy tutaj pisać.
przeczytaj
20.12.2019
—branżowe
—1 min
23 błędy jakie na pewno popełniasz w e-commerce
Nie ma ludzi nieomylnych! Ta zasada dotyczy wszystkich, zarówno managerów oraz samych założycieli sklepów e-commerce. Wielu błędów, które popełniają zarówno mniejsi, jak i więksi działacze e-commerce, i to na różnych etapach funkcjonowania ich biznesów, można uniknąć.
przeczytaj
20.12.2019
—branżowe
—1 min
Mapa Podmiotów Internetowych 2019/2020
Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Celem projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.
przeczytaj
20.12.2019
—branżowe
—2 min
Klikasz i kupujesz. Preferencje e-zakupowe pokoleń X, Y, Z
Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie. Jego wartość szacuje się obecnie na kwotę 45 mld złotych i przewiduje się, że w ciągu najbliższych 3-4 lat kwota ta się podwoi.
przeczytaj
18.12.2019
—branżowe
—5 min
Jak wykorzystać email marketing do komunikacji wewnętrznej w firmie
Komunikacja pracownicza to wyzwanie nie tylko w wielkich korporacjach. Równie ważna jest ona w mniejszych firmach. Do czego służy?
przeczytaj