Jak sprzedawać mądrzej, a niekoniecznie więcej?

Nasz specjalista o tym, jak automatyzacja może zwiększyć jakość sprzedaży, zamiast ją komplikować.

W najnowszym wydaniu My Company Polska głos zabiera Jacek Treder, nasz Head of AI. Zwraca uwagę, że w dobie przesytu danych, firmy często „wiedzą wszystko, ale nie robią nic”. Dlatego potrzebna jest nie kolejna tabela, tylko sensowny plan działania.

Jacek mówi wprost:

Sztuczna inteligencja powinna pomagać podejmować lepsze decyzje – przewidywać zachowania klientów, porządkować procesy, oszczędzać czas i pieniądze. Ale żeby to zadziałało, trzeba wiedzieć, co naprawdę chcemy osiągnąć.

W tym samym materiale znaleźć można także komentarz Karoliny Macionczyk z SARE, która pokazuje, jak technologia i dane zszywają świat digitalu tak, by konsument nawet nie poczuł szwów – czyli czym jest dobry omnichannel.

Poprzedni post
03.11.2025
branżowe

Emocje, wrażenia, autentyczność – czyli marketing doświadczeń, który buduje niewidzialną więź między marką a klientem.

Następny post
03.11.2025
branżowe, inwestorzy

GUS o handlu i e-handlu we wrześniu