digitree
na bieżąco
bez szumu. tylko to, co warte uwagi.

13.04.2021
—branżowe
—1 min
E-sklep fryzjerski w 5 dni
Prowadząc biznesy często nie myślimy o sytuacjach kryzysowych, w szczególności takich jakie mamy obecnie, które są wywołane światową pandemią COVID-19. Nikt nie przypuszczał, że wszystko co działa stacjonarnie przestanie istnieć przynajmniej na jakiś czas. Poznaj historię przeniesienia salonu fryzjerskiego do digitalu i to w zaledwie 5 dni.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—4 min
Jak połączyć e-mail i sms marketing w branży e-commerce?
Czy wiesz, że Polacy w 2020 roku na zakupy online przeznaczyli ok. 100 mld złotych? Według prognoz specjalistów z branży e-commerce wynik ten w 2021 roku wzrośnie do 120 mld złotych. Konkurencja z dnia na dzień jest coraz większa, dlatego warto dobrze się promować w sieci. Jak? Za pomocą kampanii sms i e-mail, które można…
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—3 min
Retargeting i remarketing – czym się różnią?
Retargeting i remarketing… Bardzo wielu marketerów myli te dwa pojęcia. Choć brzmią dosyć podobnie, nie oznaczają jednak takich samych działań marketingowych. Jak odróżnić retargeting od remarketingu i kiedy najlepiej zastosować poszczególne rozwiązania? Przeczytaj nasz wpis i nie popełniaj już więcej błędów!
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—6 min
Dressed for success – w jakie elementy ubrać e-mail marketing aby był skuteczny?
Jak zwracasz się do swojego klienta? Jak często do niego mówisz? Czy Twój klient Cię słucha? Uważasz, że Twoja komunikacja email marketingowa z klientem jest skuteczna?
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—1 min
Ruch w branży e-commerce w czasach COVID-19
Specjaliści Revhuntera, wzięli pod lupę kilka segmentów e-commerce, wybierając te w których dynamika zmian jest największa i przyjrzeli się statystykom, porównując kluczowe dla e-commerce wskaźniki.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—1 min
Najlepsze rozwiązania digitalowe dla branży finansowej
Poznaj 6 skutecznych rozwiązań dla branży finansowej, w tym sposoby na rozbudowę bazy klientów, zautomatyzowanie komunikacji z klientem dzięki marketing automation, uproszczenie procesów windykacji, zwiększenie bezpieczeństwa wysyłanych wiadomości.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—1 min
Jak pandemia wpłynęła na decyzje zakupowe w branży modowej?
Pandemia spowodowała przewartościowanie potrzeb konsumentów, dlatego dzisiaj niesamowicie ważne jest wyjście naprzeciw ich oczekiwaniom i dopasowanie komunikacji marketingowej do aktualnych trendów. Raport przygotowany przez Sales Intelligence przedstawia analizę popularności topowych artykułów modowych w celu zobrazowania obecnej sytuacji branży fashion.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—1 min
Przekuj kryzys w sukces
Kryzys zmusza firmy do ogromnego eksperymentu, jak być bardziej zwinnym, elastycznym i szybkim. Liderzy przyznają dziś, że w ciągu 10 dni osiągnęli to, co zwykle zajmowało im 10 miesięcy. FedEx, CNN, Alibaba, Airbnb… to tylko kilka z biznesów, które powstały w trakcie wielkich światowych kryzysów.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—1 min
Raport z 17. Badania wykorzystania poczty elektronicznej – SAREsystem
Opis: 77% firm w czasie pandemii kontaktowało się ze swoimi klientami za pomocą e-maila! Sprawdź jak pandemia wpłynęła na e-mail marketing i użytkowników poczty. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami 17. badania wykorzystania poczty elektronicznej.
przeczytaj