digitree
na bieżąco
bez szumu. tylko to, co warte uwagi.

13.04.2021
—branżowe
—0 min
Atak hakerski – jak go rozpoznać?
Bezpieczeństwo w sieci to bagatelizowany temat w naszym społeczeństwie. Większość z nas często nie stosuje podstawowych zasad ochrony przed cyberatakiem… dopóki nie przydarzy się nam. Niestety, wtedy już jest zwykle za późno. Infografika przygotowana przez specjalistów SARE pokazuje jak zachować minimum bezpieczeństwa w sieci.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—0 min
Jak rozkochać anonimowych użytkowników w Twojej marce?
Co zrobić aby anonimowy user zakochał się w Twojej marce od pierwszego wejrzenia? Jak się z nim komunikować, kiedy wykaże zainteresowanie konkretnym produktem? Bardzo często nie jest pewien swoich intencji zakupowych i rezygnuje z finalizacji zamówienia. To dobry moment, aby pokazać mu, jak bardzo Ci na nim zależy. Sposoby prezentujemy na infografice SARE.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—0 min
Lejek sprzedażowy w e-commerce – jak wygląda?
Chyba nie ma osoby związanej z marketingiem online, która nie spotkała się z pojęciem lejka sprzedażowego. Forma lejka, jako naczynia, idealnie obrazuje poszczególne etapy, przez które przechodzi użytkownik zainteresowany produktem lub usługą, aby na koniec można było nazwać go "klientem".
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—0 min
Wzrost sprzedaży sektora e-commerce w 2020 roku
Rynek e-commerce pnie się w górę. Najwyższy wzrost sprzedaży w e-commerce odnotowuje Polska. Wszystko to wynika z faktu, że branża e-commerce w Polsce jest stosunkowo młoda i w ostatnim roku rozwinęła się w rekordowym tempie, nadrabiające ostatnie dziesięć lat.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—2 min
1000h kodowania w celu poprawy customer experience
Nauczyliśmy się żyć szybko. Korzystamy z nowoczesnych technologii, aby oszczędzać swój czas żyć wygodniej. Dotyczy to także zakupów online. Dla konsumentów ważne jest aby strona działała intuicyjnie i szybko. Naszemu Partnerowi – marce EZ Living Furniture zależało na przyspieszeniu działania platformy sprzedażowej i podjęliśmy działania właśnie w tym kierunku.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—2 min
Aplikacja do zbierania zgód i podpisów w działaniach offline
Partner firmy SARE, L’Occitane en Provence prowadzi skuteczne działania budujące zaangażowanie i lojalność swoich odbiorców.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—1 min
Jak zwiększyć sprzedaż o ponad 8% w branży fashion
Prawie 70% użytkowników opuszcza Twój sklep po dodaniu produktów do koszyka. Zdajesz sobie sprawę, z tego, że tracisz ponad połowę potencjalnych klientów? Dzięki narzędziom dostępnym w Revhunter uratujesz porzucone koszyki i odzyskasz znaczącą część ruchu na swojej stronie WWW. Tak samo, jak robią to już nasi Partnerzy z branży fashion.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—2 min
Od wdrożenia Google Shopping Ads, po wzrost sprzedaży o 119%, w 40 dni
Partner firmy Sales Intelligence - Mi-Sklep.com, posiada w swojej ofercie sprzęt technologiczny, m.in. z kategorii RTV i AGD, elektronikę wspierającą aktywność fizyczną, smartfony i zegarki. W gamie produktów znajduje się praktycznie cały wachlarz narzędzi marki Xiaomi.
przeczytaj
13.04.2021
—branżowe
—1 min
Sprzedaż live według autorskiego projektu marki Quiosque
Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych. Poznaj historię sprzedaży w social mediach.
przeczytaj