obszary działań
Tu strategia spotyka technologię, a komunikacja – efekty.
i znaczenia marki
i customer journey
i zewnętrznych
marketing automation
budowanie wizerunku
i znaczenia marki
Łączymy doświadczenie z technologią i emocjami tworząc branding, strategię komunikacji i kreując widoczność marki w mediach.
- branding
- strategia i kreacja
- content marketing
- kampanie social media
- influencer marketing
- organizacja eventów
- projektowanie stron WWW i LP
strategie mediowe
i customer journey
Tworzymy omnichannelowe ścieżki kontaktu klienta z marką – spójne, mierzalne i dopasowane do punktów styku – rozpoczynając od audytu, media planu i doboru odpowiednich narzędzi mediowych.
- analiza i audyt obecnych działań
- sefiniowanie grupy docelowej
- wyznaczanie celów
- dobór mediów
- tworzenie media planów
- cross-channel
generowanie sprzedaży i ruchu
Realizujemy kampanie performance, które łączą strategię, dane i media, aby realnie zwiększać sprzedaż, ruch i widoczność marki.
- kampanie w największych ekosystemach reklamowych
- sieć afiliacyjna
- kampanie e-mail
- kampanie mobile
- kampanie programatyczne
- audience display
- reklama natywna
- retargeting
mailingi do baz własnych
i zewnętrznych
Tworzymy skuteczne kampanie mailingowe – od koncepcji, przez kreację, po wysyłkę – wykorzystując autorskie systemy, by trafiać z komunikatem tam, gdzie ten ma realną szansę zadziałać.
- projektowanie i wdrażanie mailingów
- targetowanie behawioralne i geotargetowanie
- retargeting
- lead generation
- AMP – interaktywne mailingi z dynamicznymi treściami, obrazami, formularzami
rozwiązania
marketing automation
Z naszym autorskim systemem SARE tworzymy spersonalizowane ścieżki komunikacji oparte na danych i zachowaniach użytkowników, które realnie zwiększają konwersję.
- personalizacja i segmentacja
- scenariusze komunikacji e-mail
- e-mail marketing
- kampanie SMS/MMS
- kampanie retargetingowe
- powiadomienia web-push
skalowanie i optymalizacja dzięki AI
Wykorzystujemy technologię i mechanizmy sztucznej inteligencji do usprawniania procesów marketingowych, sprzedażowych i interakcji z klientami, aby zredukować koszty i poprawić efektywność pracy.
- optymalizacja działań
- tworzenie modeli predykcyjnych
platformy e-commerce
Budujemy i rozwijamy platformy sprzedażowe oraz wspieramy je technicznie – z myślą o użytkowniku i skalowalności.
- Magento2
- PrestaShop
- WooCommerce
- Shopware
dane i insighty
Łączymy, analizujemy i przekładamy dane pozyskane z różnych kampanii pod kątem tworzenia spersonalizowanych ścieżek komunikacji.
- analityka i raportowanie
- scoring klienta
- flow charty
- segmentacje
- automatyzacja raportów
- technologia DMP