Emocje, wrażenia, autentyczność – czyli marketing doświadczeń, który buduje niewidzialną więź między marką a klientem.

Nowoczesny marketing opiera się dziś na budowaniu trwałych relacji z klientem – to właśnie w tym najlepiej sprawdza się marketing doświadczeń („experiential marketing”).

Experiential marketing w strategii

Na portalu aboutMarketing.pl ukazał się artykuł naszej ekspertki Iwony Nalbach (Head of Business Development w Sales Intelligence), w którym tłumaczy, że w erze cyfryzacji standardowe reklamy już nie wystarczą – klienci oczekują czegoś więcej: doznań, interakcji, osobistego przeżycia.

Oto kilka wniosków:

  • nie chodzi tylko o przekaz, ale o doświadczenie, które klient aktywnie przeżywa, nie tylko konsumuje;
  • emocje (radość, zaskoczenie, nostalgia) decydują o tym, czy marka zostaje w pamięci;
  • marketing doświadczeń to sposób na przebicie się przez informacyjny szum – jeśli jest autentyczny i spójny z wartościami marki;
  • firmy, które łączą online i offline budują lojalność, zaufanie i przewagę.

Dla nas i naszych spółek to potwierdzenie tego, co widzimy na rynku: marki przestają mówić – zaczynają doświadczać z klientem.

Sprawdź cały artykuł i zobacz, jak możesz zastosować! Experiential Marketing w swojej strategii.

Poprzedni post
31.10.2025
branżowe

Jak AI slopy psują nam sieć…

Następny post
03.11.2025
branżowe

Jak sprzedawać mądrzej, a niekoniecznie więcej?