Sales Intelligence – usługi marketingowe dla branży e-commerce.
Działania firmy skupiają się głównie na dostarczaniu sklepom usług, polegających na pozyskiwaniu ruchu konsumentów z różnych źródeł. Za tymi usługami kryje się wiele procesów działających na dużych zbiorach danych, m.in. pobieranie danych ze sklepów, grupowanie, oczyszczanie, wzbogacanie, a także udostępnianie danych partnerom, serwowanie w ramach własnych rozwiązań, czy rekomendowanie produktów.
Dział IT liczy 8 osób, w tym 2 administratorów, 5 programistów i specjalistę Data Science. Główne dwa stosy technologiczne oparte są na PHP i na Ruby. W nowych projektach pojawia się także Python.
Najważniejsze aplikacje i bazy danych osadzone są na własnej infrastrukturze. Z biegiem czasu coraz więcej projektów wykorzystuje rozwiązania chmurowe AWS. Zawsze konieczna jest analiza wymagań projektu i kalkulacja ekonomiczna przy wyborze konkretnego rozwiązania.
Załącznik 1. Widok systemu

W naszej pracy staramy się automatyzować to, co możliwe. Opisujemy serwery (Puppet) i infrastrukturę AWS (Terraform), w wielu miejscach pojawia się Docker. Mamy rozbudowany monitoring (Zabbix, CloudWatch) oraz zautomatyzowany deployment.
Utrzymujemy i rozwijamy wiele projektów wewnętrznych. W zarządzaniu wspomagamy się elementami Scrum, a w naszej specyfice nie sprawdzają się książkowe podejścia do organizacji pracy. Nie rozwijamy także opasłej dokumentacji technicznej, zamiast tego chcemy, żeby to kod dokumentował aplikacje, systemy i serwery.
Sales Intelligence ma swoją siedzibę w Gdyni, tym samym cały dział IT ulokowany jest właśnie w tym mieście.
Firma jest właścicielem znanej porównywarki Nokaut.pl.
Załącznik 2. Widok integracji oferty z pliku XML w serwisie Nokaut.pl

W kolejnym wpisie z cyklu prezentującego Grupę Kapitałową Digitree Group od strony technologicznej, przeczytacie o rozwiązaniach przyjętych w INIS, kolejnej technologicznej spółce z Rybnika. Zachęcamy do obserwowania naszego tech_bloga!


