
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 roku zwiększyły się o ponad 10 mln zł, osiągając poziom prawie 67 mln zł. To wzrost o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych trzech kwartałów 2022 roku, który w głównej mierze został wypracowany w segmencie Agencji Digital, tj. głównie w agencji kreatywnej JU:.
EBITDA Grupy Kapitałowej Digitree Group w pierwszych trzech kwartałach 2023 roku wyniosła 2,27 mln zł wobec 2,65 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku, tzn. spadła o kwotę 0,38 mln zł, tj. o 14,2% r/r. Grupa osiągnęła stratę netto na poziomie 0,87 mln zł, wobec straty sięgającej 8 tys. zł w tym samym okresie ubiegłego roku.
Na wynik finansowy pierwszych trzech kwartałów 2022 roku wpływ wywarło zdarzenie jednorazowe tj. rozpoznanie w pozostałych przychodach operacyjnych wyniku na połączonej transakcji sprzedaży udziałów w spółce Adepto sp. z o.o. oraz objęcia udziałów w spółce Finelf sp. z o.o. (łącznie 837 tys. zł). Natomiast w analogicznym okresie sprawozdawczym bieżącego roku, zdarzenia jednorazowe nie miały miejsca.
Cieszymy się, że pomimo trudnych warunków rynkowych udało nam się w trzecim kwartale wypracować 29% wzrost r/r na EBITDA Grupy. Jest to głównie efekt naszej pracy od strony kosztowej zarówno na poziomie Holdingu jak i pozostałych jednostek budżetowych. Wierzymy, że poprawiające się nastroje na rynku oraz obniżona baza kosztowa naszej Grupy, pozwolą nam w niedługim czasie pokazać wyniki na miarę naszego pełnego potencjału. – komentuje Konrad Żaczek, Prezes Digitree Group S.A.


Przychody samego trzeciego kwartału 2023 roku wzrosły r/r o 2,87 mln zł, tj. 14,9 proc., natomiast strata netto wyniosła 34 tys. zł. W tym samym okresie skonsolidowana EBITDA wzrosła o 0,20 mln zł, tj. 29 proc.
W trzecim kwartale 2023 roku oraz w porównywalnym okresie ubiegłego roku nie wystąpiły zdarzenia jednorazowe mające istotny wpływ na szacunkowe wyniki ww. okresu.



