„Bezradnik marketera” okiem ekspertów z Grupy Digitree Group

Marketing to nie tylko liczby, KPI i wykresy. To także intuicja, elastyczność i umiejętność odnalezienia się w chaosie. Nasi specjaliści wyjaśniają na co zwracać uwage pracując w marketingu!

W Grupie Kapitałowej Digitree Group wiemy jedno – współpraca to nasza supermoc, a prawdziwa siła tkwi w ludziach – ich podejściu, sprycie i umiejętności adaptacji. Dlatego nasze zespoły marketingowe połączyły siły, by stworzyć artykuł, który nie daje gotowych odpowiedzi, ale inspiruje do znalezienia własnej drogi.

  • Czy marketing to sztuka kompromisu, czy konsekwencji?
  • Lepiej analizować, czy po prostu działać?
  • A może kluczem jest… odpuszczenie?

O tym wszystkim w NowyMarketing piszą eksperci, którzy na co dzień rozwijają marki w naszej Grupie: Magdalena Niedobecka z SARE, Karolina Obszyńska-Gabryś z Fast White Cat S.A., Tobiasz Wierzbicki z Sales Intelligence oraz Paweł Zasuń z INIS – efektywne kampanie online.

Sprawdź, jak wygląda prawdziwe oblicze marketingu i znajdź swój sposób na skuteczne działanie!

Poprzedni post
Nagroda Effie
10.12.2024
branżowe

SARE jednym z liderów marketing automation – imponujący wzrost ruchu!

Następny post
18.02.2025
branżowe

Rekla_mowa – cyfrowa rewolucja w audio marketingu!